Oferta, czyli
słowo o tym,
w czym mogę Ci pomóc
Twój tekst spotkał właśnie swoją ostatnią kropkę.
Czujesz dumę i nie możesz się doczekać, by dotarł do odbiorców. Wiesz, że jest świetny. Chcesz, by był idealny.
Spędziliście ze sobą tyle czasu, że możesz go recytować z pamięci. Znasz każdy przecinek, każdy akapit, każdego bohatera. Znasz już nawet czytelnika i wiesz, w którym miejscu uroni łzę smutku albo ucieszenia.
Obawiasz się jednak, czy wzruszy go treść Twojego dzieła, czy rozbawią błędy, których nie da się uniknąć bez wsparcia czujnego korektora.
Korektor? Redaktor? Copywriter?
Jaka oferta jest Ci potrzebna?
Albo zerknij niżej, wszystko Ci wyjaśnię

Jeżeli Twój tekst czytany będzie po raz pierwszy – potrzebujesz redaktora.
Specjalisty, który zadba o najdrobniejszy szczegół Twojego dzieła. Spojrzy na nie całościowo. Wyłapie i naprawi nie tylko błędy językowe, ale i nieścisłości merytoryczne, niespójność stylu, fragmenty będące dla czytelnika niezrozumiałe. Podpowie, które elementy wyróżnić, które skrócić, przy których zmienić kolejność.
Redaktor ZAWSZE pracuje w bezpośredniej relacji z autorem. Z szacunkiem dla jego stylu i zamkniętej wizji dzieła.
Wszystkie sugestie nanoszone są w trybie śledzenia zmian, dzięki czemu ZAWSZE masz kontrolę nad swoim tekstem.
Redaktor pracuje na plikach tekstowych – Word, Google Docs.
Jeżeli Twój tekst jest już niemal gotowy do publikacji – potrzebujesz korektora.
Korektor najczęściej pracuje na złożonym już materiale w pliku PDF, choć może także pracować w Wordzie.
Dziedziną jego działań jest ostatnie sprzątanie. Wymiecenie z tekstu wszystkich błędów, którym udało się przechytrzyć proces redakcji. Sprawdzi i poprawi interpunkcję, błędy gramatyczne, ortograficzne i leksykalne. Dokładnie przeczyta każde słowo, by usunąć z niego przypadkową literówkę.
Pod lupę korektora trafiają także błędy edytorskie, powstałe podczas składu i łamania książki, e-booka, ulotek reklamowych itp.
Praca korektora również daje Ci pełną kontrolę nad tekstem.

Najlepsze teksty są bezbłędnie napisane
Jakie teksty poprawiam?
A może COPYWRITER?
Nie masz tekstu, ale wiesz, o czym powinien opowiadać?
Potrzebujesz zgodnych z Twoją marką treści wypełniających Twoją stronę?
Świetnie rozwijasz się na Instagramie, ale brakuje Ci czasu na tworzenie kolejnych postów?
Bezbłędnie się składa!
Wszystko, czego szukasz, jest w Miasteczku Copywriting.
Rozwiń mapę i wybierz miejsce, które chcesz wypełnić językiem Twojej wizji i korzyści dla Twojego klienta.


STRONY INTERNETOWE
Największa budowla w mieście. Fasada budynku prezentuje zalety Twojej marki już od pierwszego zdania.
Treści budują Twój wizerunek, angażują czytelnika i co najważniejsze – sprzedają.

TEKSTY SPRZEDAŻOWE
Najpopularniejsze miejsce w Miasteczku. Ruch jak przed lodziarnią w szczycie wakacji. Landing page, newslettery i e-maile schodzą jak świeże bułeczki.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Posty w social mediach są jak wycieczka po kawiarniach nadmorskiego miasteczka. Czyta się je szybko jak espresso. Smakują niepowtarzalną bryzą nowości. Są krótkie i na temat. Spójne z marką i wszystkimi jej klientami.

ARTYKUŁY I TEKSTY NA BLOGI
Główna czytelnia. Największym zainteresowaniem cieszą się regały z poradnikami, artykułami eksperckimi, ale też z dziedziny parentingu i life style. Osobne półki uginają się pod treściami podróżniczymi.
Jak to działa?

Piszesz do Słowolubnej
Wysyłasz mi brief, czyli ten pierwszy e-mail, w którym opowiadasz o swoim pomyśle, swojej marce i wszystkim, czego potrzebujesz, by zostało świetnie napisane.

Słowolubna pisze do Ciebie
Wysyłam pierwszy szkic zgodnie z ustalonym terminem. W cenie pisanych teksów masz dwie poprawki, jakie wprowadzam w terminie 48 h i odsyłam do Twojej akceptacji.
